Határtalanul - Magas Tátra legszebb tájain HAT-19-03-0304

A felvidéki osztálykirándulás

A Határtalanul program keretében lehetőséget kapott az osztályunk arra, hogy öt felejthetetlen napot Szlovákiában/Felvidéken töltsünk. 2019.09.22-én indultunk es 2019.09.26-án érkeztünk haza. Egy nagyon kedves idegenvezetőnk volt egy szuper buszsofőrünk és találkozhattunk a felvidéki magyar iskola diákjaival, a gyönyörű tájakon töltött idő az osztállyal együtt öt napnak sem tűnt.
  A kiránduláson egyensúlyban volt a megnézendő városok száma valamint a túrával töltött idő. Az öt nap alatt olyan városokba látogattunk, mint Késmárk, Lőcse, Igló, Eperjes és Kassa. Mindegyik városra jellemző volt a tisztaság, a rendezettség, és érezhető volt a Magas-Tátra által adott különleges hangulat. Túráztunk a Tarpataki vízesésnél a Szlovák Paradicsomban és végigtutajoztunk a Dunajec-áttörésen. Valamint a Dobsinai jégbarlang hideg jégműalkotásaival kezdtük a sort a „Megnézendők” listán.
Nagyon sokan arra gondolnak egy osztálykirándulással kapcsolatban, hogy szüntelen múzeumlátogatásból áll és csak a kötelező nevezetességek megtekintéséről van szó. Ezen a kiránduláson számomra ez egyáltalán nem volt érezhető. A kötelező szó teljesen jó értelemben játszott szerepet, mivel kötelező ezeket megnézni, ahol mi jártunk, a legszebb városokat néztük meg, a leggyönyörűbb kilátáson tudtunk csodálkozni és a legizgalmasabb túrákon vettünk részt. Hogyha egy helyet kellene kiemelnem mi tetszett a legjobban akkor a Tarpataki vízesést választanám. Teljesen elvarázsolt a kristálytiszta víz, az odavezető túra és a folyamatosan, ahogy egyre magasabban voltunk, elkápráztatóbb kilátás. Kétségkívül a leggyönyörűbb volt.
Nagyon hálás vagyok, hogy eljutottam ide és megtekinthettem ezeket a helyeket. Biztos vagyok, hogy szüleimmel is és később a családommal is el szeretnék ide látogatni és még egyszer meg szeretném csodálni ezeket a természeti szépségeket.